船が沈んでいますが、エアポケット付きです!
GroovyDominoes52
公開日 | サーバー人数 | ジャンル |
---|---|---|
2024-04-20 | 25 | サバイバル |
満足度 | お気に入り | 訪問者数 |
70% | 63,903 | 16,800,000 |
ロブロックスで初めて沈没する船のゲームで、船のすべての部屋に「水中エアポケット」を適切に実装します!沈没船をこれまで経験したことのない方法で経験して生き残りましょう!
明確にするために、「現実的な」部分は、水自体ではなく、部屋が個別に浸水できるという事実を指しています。ストームワークスのように。
クールな機能:
エアポケット!
-ドアを開けると、部屋の外に水があると部屋が浸水します!
- ガラスとドアが時折水圧で壊れ、止むことのできない水の流れを引き起こしますので、気をつけましょう!
- 設定で壁と水中霧を切り替えて、水位物理学がはっきりと表示されます!
テクニック:
ヴォクセルをベースにした地形水は可能ではなく、より多くの遅延を引き起こすだけです。未プログラミングの沈没+エアポケットはまた、巨大な遅延を引き起こすでしょう。
開発者 - GroovyDominoes52
ビルダー - GroovyDominoes52
スクリプト - GroovyDominoes52
ばかばかしい - GroovyDominoes52
タイタニック号もうすぐ
タイトルなしのゲーム
2024年4月20日(土)18:30:03
The first ever sinking ship game on Roblox to properly implement "underwater air pockets" for all of the rooms on the ship! Experience and survive a sinking ship in a way you've never experienced before!
Just to be clear, the "realistic" part refers to the fact that rooms can flood separately, not the water itself. Just like Stormworks.
cool features:
-Air pockets!
-Opening doors will cause the room to flood if there is water outside the room!
-Glass and Doors can sometimes break under water pressure, causing an unstoppable rush of water so beware!
-You can toggle the walls and underwater fog in the settings to see the water level physics clearly in action!
Technical:
Terrain water isnt possible because its voxel-based and will just cause more lag. Unscripted sinking + Air pockets will cause massive lag aswell.
Developer - GroovyDominoes52
Builder - GroovyDominoes52
Scripter - GroovyDominoes52
Dumb - GroovyDominoes52
Titanic soon
Untitled Game
Saturday, April 20 2024, 6:30:03 PM